Wrocławskie Przelewki vol.2!

10553739_362459213925682_176514732432391815_o

Trochę mnie nie było, trochę tęskniłem i zdecydowałem że przyjazd po dłuższym okresie będzie bardziej intensywny niż przyjeżdżanie co parę tygodni. I nie zawiodłem się. Tym bardziej, że odbywały się znakomite zawody „Wrocławskie Przelewski vol.2”

Pierwsza rzecz to przyjaciele, to trzyma najbardziej. Druga to kawa, to akurat łączy ludzi. Spędziłem trzy fantastyczne dni w Krakowie i we Wrocławiu. W kóncu polubiłem Wrocław! Ludzie są fantastyczni w tym mieście a miast pomimo tego, że wymaga sporo remontów jest naprawdę urokliwe. Dziękuję za ciepłe słowa aporo bloga!  Ale po kolei…

COFFEE PROFICIENCY, Kraków


bardzo krótko. Kocham tam przyjeżdżać. Najlepsza kawowa ekipa w Polsce, banda profesjonalistów, pasjonatów, miejsce jest niesamowite i wszyscy na 120%. W sobotę postawiliśmy 15kaw na stole po 2 filiżanki. Długi i wyczerpujący cupping. Długa lista palarni, bardzo smaczny stół(Kuba, Kasia – wielkie dzięki za pomoc!). Michał bardzo dziękuję Ci gościnę i zgubione skarpetki hahah jesteś mistrzem! 🙂

o 16 zaczął się bardzo interesujący warsztat z wina naturalnego prowadzony przez Josepha Di Blasi (Naturaliści). Trzy wina naturalne plus jedno komercyjne. Ciekawy wachlarz, pełnia smaków i aromatów. Bardzo dużo konkretnych i ciekawych informacji o przemyśle winiarskim.

WROCŁAWSKIE PRZELEWKI vol.2, Wrocław


Zostawię tu miejsce dla Maćka Duszaka z bloga Arabean.pl (trzymaj tak dalej Maciek! kawał świetnej roboty!)

wszystkie wyniki i zdjęcia znajdziecie na stronie wydarzenia Przelewek na Facebook’u tutaj oraz na profilu Maćka na youtube. Wyjaśnia wszystko bardzo jasno i szczegółowo!


Ja chciałem natomiast serdecznie podziękować za zaproszenie, możliwość pomocy Błażejowi Walczykiewiczowi przy cuppingu oraz za sędziowanie. Cupping poprowadziliśmy bardzo profesjonalnie i dość długo ale spotkaliśmy się z bardzo ciepłą reakcją uczestników.

To wyróżnienie i niebywały zaszczyt dla mnie siedzieć pomiędzy dwoma doświadczonymi trenerami i certyfikowanymi sędzioma jakimi są Łukasz Jura i Błażej Walczykiewicz. Mając ich obok siebie, czy to przy kalibracji czy podczas zawodów, szflifujesz swoją wiedzę jak postrzegać i rozbierać kawę na nowo – na czynniki pierwsze. Intensywność i jakość smaków, aromaty, zależności pomiędzy balansem a kompleksowością, body a mouthfeel’em. Naprawdę jestem wdzięczny za tę lekcje i piszę się na następne takie rzeczy.

Za wkład i zostawione serce należą się podziękowania dla Justyny i Marty z Wrocławskich Sztuczek, (świetna robota!), Czarnego Deszczu (Rwanda bardzo smaczna!), Adama Przybyłka oraz wszystkich wolontariuszy (bułki były pyszne!)

Dziękuję i widzimy się niebawem w paczkach, w waszych filiżankach, na stołach cuppingowych

1502574_373448369493433_7996855416716434152_n

Skomentuj

