KURHAUS – nowe miejsce GDAŃSK WRZESZCZ!!!

Untitled

Kurhaus

Aldony 6

Gdańsk Wrzeszcz

 

Po całych 3dniach szkolenia, gadania, prezentacji, smakowania i picia doszliśmy do etapu początkowego paradoksalnie. Otwarcie czyli sprostanie wszystkiemu co trudne i nowe. Łatwo nie będzie przy takich oczekiwaniach i aspiracjach jednocześnie. Solidna ekipa, mam nadzieję, że ruszą te miasta z kawowego letargu i kwaśne i słodkie zacznie smakować i być wyznacznikiem. Milena, Olga i Michał – solidna ekipa, każdy inny, uzupełniają się i nie krzyczą na siebie, jest spokój, opanowanie i ciężka praca. Każdy z nich zaczyna przygodę ze Speciality Coffee, mam nadzieję, że wynieśli ze szkolenia wiele. Ja jestem zadowolony i mocno im kibicuje. Powstaje następne świetne miejsce ze świetną kawą! Dajcie im szansę a na pewno ją wykorzystają!

 

Co udało mi się zaaplikować:

-osobne filtry dla ekspresu i wody do herbaty i kawy alternatywnej (120ppm)

-poprawnie ustawiona maszyna i temperaturowo (95C) i cisnieniowo (8BAR),

-La Marzocco Linea EE (PID, izolacja na bojlerach, włączniki tylko start stop)

-sitka VST, prysznice IMS, wypukły tamper – precyzyjna ekstrakcja

-ważone uzyski i dozy espresso, które robione jest tylko z 18g

-jasno wypalona mieszanka gwatemali i tanzani od Coffee Proficiency

-świeże mleko i mleko sojowe

-ziarna do alternatyw ustawione cotygodniowo do danej metody. 3 różnie zmieniające się kawy do filtrów

-Nuova Simonelli Mythos 1 – młynek, który wypuszczony został w tym roku. bez kompromisów najlepszy na jakim kiedykolwiek pracowałem
-oryginalne menu czyli prócz podstaw jakimi są espresso, macchiato, flat white kawa czarna z trzech metod plus genialne alternatywne napoje takie jak cascara (i na ciepło i na zimno), cold brew, espresso tonic, espresso plus soja na lodzie

 

JEST POTENCJAŁ. OTWARCIE JUŻ NIEDŁUGO!

Dodaj komentarz